2010. május 24., hétfő

Helóka!!!! Itt--> En

Szijasztok!!! Ma egész jó napom volt!! Felkeltem, átnéztem h biztos nemkell-e még valamiből tanulni...És szerencsére nem. Aztán ebédeltem, gépeztem, TV-t néztem és rendetraktam a szobámban. Sajnos ma senkivel sem tudtam kimenni, mert Esztiék piknikezni mentek és délután meg vendégek jöttek hozzájuk. Fanniék még mindig nincsenek itthon. Bakó Gabiék pedig elmentek a nagyszüleihez...Ugyhogy most senki nemvolt elérhető. Anyával átbicajoztunk az uncsimékhoz meg a dédimamámhoz. Aztán mentünk fagyizni az Ibolya fagyizóba a ligetbe. Ezután hazajöttünk és ittvagyok. Kihoztam a laptop-omat a kertbe és itt hasalok a trambulinomon:P:P szép az idő és szerencsére még internet is van itt kint.:D Apának felvetettem h szeretnék egy görkorit és h pótoljon bele egy kicsit és azmondta h oké ugyhogy majd jövőhéten megvesszük.! Aztán még azt is mondtam neki h szeretnék egy új biciklit a jó bizonyitványomra, ugyhogy majd biciklit is nézünk és majd veszünk is valamikor...xd
Na de most meek is! Szijasztok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése