2010. június 13., vasárnap

Szijasztok!!!!itt Eniiii


Szijasztok!!!!
Ma nemigazán történt velem edig semi érdekes... elvoltam. teganp este éjfélig gépeztem:P regel meg fél 9kor keltem:D de nemvagyok fáradt. Ma sajnos a csajok nemértek rá. Fanni a kutyuáját vitte állatorvoshoz kontrollra. Eszti pedig a családjával megy biciklitúrára és találkozik egy barátnőjével. ugyhogy ma nemfogok csinálni semmit... itthon bent a hűvös házban fogok pihenni.:) majd kedden megnézzük fancsdival eszti kutyáját Mazsit. Ma eddig csak gépeztem és kajáltam meg pihentem, meg anyával voltunk vásárolni... vettünk nekem kaját, meg kaptam egy papucsot(klumpa) piros szinű és sztem tökjó!! felvett valaki msn-re... a netröl szedte cimem aztmondta. majd bezsélek vele... aztán Fancsival tegnap voltunk kint fagyizni mint ahogy irtam is, és arra jutottunk h egy fiu (aki nekem nagyon tetszet.:$)már azét nembir anyira sőt már kerül is, és azért mert az egyik idióta osztálytársam (fiu) bemesélt neki valamit h járok vele vagy nemis tudom...)ugyhogy most miatta nagyon szomorú vagyok.. de azért megkérdezhette volna tőlem h télleg igaz-e dehát ink. nekik hitt.. hát oké, nekem igy is jó... ezel csak ő veszithet. tegnap találtam gy tök jó oldalt tele idézetekkel: http://www.nameless-gurl.gportal.hu/ nézétek meg ha gondoljátok. am huhh ma már megint nagyon meleg volt. ki se nagyon mentem még ma. de sztem nemis fogok. na röviden ennyi. ha még esetleg történik valami akor még irok.. nah bye-bye♥♥♥!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése