2010. július 21., szerda

helóka !!! ---itt- Encii.

sziasztok!!!
bocsi h ijen rég nemirtam, de most ittvagyok.
szóval tegnap előtt még taliztam Fannival, tök szuper volt minden!! remélem még ismételünk.
na és akkor a tegnapi nap: hát elhoztuk a kocsinkat a szerelőtől végre.!! :D szóval egy gonddal kevesebb. és mentünk az egyik ismerősünkhöz, meg ettünk gyrost. hát nemis tudom mi történt még... most nincs kedvem részletes blogot irni..... na hát ma meg felkeltem, nemrég reggeliztem, és bekapcsoltam a gépet, bejelentkeztem msn-re és Eszti irt h itthon van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeeeee ez annyira szuper :D:D:D:D:D majd talizunk remélem!! még ma .:) :P :$
na jó most komolyan nincs kedvem gépelni.
bocsiii majd irok ha történik valami!!!
byeee
(KL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése