2010. július 19., hétfő

Helóka!!!!!! itt-- Encii.


sziasztok!!!!
tegnap nemvoltam ugyhogy le is irom, hogy miért.
na szóval:
tegnap délelőtt eldöntöttük, hogy menjünk Mogyoródra az aquaparkba. igyhát elindultunk. :) és oda felé egy ideig eléggé zuhogott az eső. de utána már egyre jobb idő lett. viszonylag hamar odaértünk, 2óra alatt. és ott nagyon jóidő lett. aztán indultunk is csúszni. elég sokszor mentünk, jujj annyira szuper volt!!!!!!!!!!!!! :) remélem majd még megyünk az idén :) egy képet mellékeltem is a csúszdaparkról. aztán mikor ott végeztünk, megkértem apát, hogy menjünk el kajálni valahova, mármint ott már egyszer-kétszer voltunk. na mindegy, kajáltunk, és utána rávettem apát, hogy menjünk fel Pestre szétnézni. hát igen, átmentünk gyalog a Lánchídon, ami szerintem nagyon-nagyon szép. :) és ott volt egy ilyen kirakodóvásár szerűség. vettünk nekem 3 szappant, ami kézzel készült és gyógynövényes. szerintem nagyon jó illatuk van és majd kiderül, hohy használ-e . és még vettünk gumicukrot is, nagyon finom. aztán meg visszamentünk a kocsihoz, és elindultunk haza, kb olyan fél 10 körül, este. és akkor utaztunk vissza, még este is elég meleg volt. és 2 óra mulva haza is értünk. itthon kipakoltunk, ettünk egy kicsit és lefeküdtünk aludni. ja és azt még nem is említettem, hogy teljesen leégtem, a vállam, a hátam, a combom, az arcom, és a mellkasom is..... nagyon-nagyon fáj.. :( mert hát volt annyi eszem, hogy nemkentem be magamat, de tanultam az esetből és máskor befogom.... na hát azthiszem a tegnapról ennyi elég is lessz.

na hát akkor a mai nap:
elég későn keltem fel. és megfürödtem, hajatmostam. és most éppen ide gépelek, és tv-t nézek. ja meg még ebédeltem is nemrégen. húslevest meg paprikás csirkét. ma délután 4kor találkozok Fancsival. megyünk fagyizni meg beszélgetünk egy kicsit. már régen nemtalálkoztunk. már egy hete. várom már. ugyhogy ma mást nemis csinálok szerintem.
na jó megyek is
szijjasztok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése