2010. július 17., szombat

sziasztok! itt---- Encii.


na HaliHó!!!! :)
mien napotok volt?
nekem egész jóó!! :D
először is akkor.
Felkeltem, fésülködtem. és apával elmentünk kajáért az ebédhez. vettünk csirkecombot és csirkeszárnyat, már előre kivolt sütve. aztán apa kitett itthon, és bejött evett dinnyét, aztán ment el. én meg elpakoltam a szárítóról a ruhákat, rendetraktam a szobákban, stb. meg lennt (2szintes a házunk) rendetraktam a nappaliban, ittam, ettem, meg tv-t néztem, gépeztem is egy kicsit. aztán ebédeltem, apa jött haza és megkérdezte, hogy megyek-e vele. mondtam h most nem, majd később....addig elvoltam itthon. és aztán megint hazajött és elmentem vele. útközben megálltunk fagyzni, én egy rágógumi és egy eper ízű fagyit ettem. aztán elmentünk valakihez. utána onnét elindultunk hazafele, de megálltunk még egyszer fagyizni. ott egy grapefruit és egy meggy ízű fagyt ettem. aztán meg hazaértünk. ettem barackot, meg tv-t néztem meg most gépezek és zenét hallgatok (agnes- release me). sztem tök jó szám. aztán meg ma amugy apa kiakart vinni a strandra, de mondtam, hogy most nem majd inkább holnap....még jó is, hogy nem mentünk mert 2 órával a terv után elkezdett zuhogni az eső és vagy 6-7 fokkal csökkent a hőmérséklet. képzeljétek, lehet hogy hétfőn elmegyünk a mogyoródi Aquaparkba. Már voltam ott kétszer tavaly, és nagyon-nagyon tetszet! igaz a jegyár sem olcsó, de nagyon szuper!!! :):) aztán ma még kifestettem a körmömet, vagyis átlátszó lakkot tettem rá és 3-3 csillagot (ilyen kis dísz...). Anya nemsokál jön haza. Éés mingyárt ittvan a szülinapjaaa!!!!!!! július 27. :) :D(L) éés mingyárt ittvan Esztiii szülinapja!!!!! július 24. ugyhogy :) ja és Esztimről jut eszembe, hogy irt ma nekem msn-en h puszil, szeret, és hogy nemsokál indulnak haza (pár nap). Már nagyon-nagyon hiáányzik és már nagyon várom haza!!!! :):) HIÁNYZOOL ESZTIIIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nagyon-nagyon.....(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) jujj még dél körül nálunk jó meleg volt, és kéépzeljétek, hogy a cicám, Cimike nemigazán szereti a meleget és a hideg csempén fekszik. olyan aranyos :) most éppen Akon-t hallgatok. anya épp most hívott, hogy másfél óra és itthon van. :) remélem holnap már nemlessz ilyen meleg mint ma....igaz, hogy esett az eső de akkor is. na jó mostmár szerintem elég lessz a kisregényből. ma még szerintem fürdök, gépezek, tv-t nézek, pihenek, magazint olvasok. ja és az olvasásrol jut eszembe....olvasni kellene már végre azt az idióta kötelező olvasmányt.... a kőszivűt...semmi kedvem.... elhalasztom, majd 2 hét mulva megint hozzákezdek...addig pihi van...
na de szerintem én most megyek iis.
Jók legyetek!!!
Puszikaa!!! (K) Cupp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése