2010. július 16., péntek

PáPacsiii!!!! ittt--Enciiiii


sziasztook!!!!!!
úúúh hát ma eszméletlen napom volt!!!!!
na de akkor kezdeném is előröl..:P
szóvalhát.... először is felkeltem reggeliztem meg tv-ztem meg pakolásztam a strandra.... és fél1 kor elindultunk! :D és akkor ott találkoztam Petrussal! mondjuk megbeszéltük hogy talizunk meg hogy együtt megyünk, de na mindegy...:$ és akkor nagyon szuperül elszórakoztunk! úsztunk egy picit meg hülyültünk stb. nagyon jóléreztem magamat. találkoztunk egy évfolyamtársammal, Petra oszt. társával (fiu), meg anya talizott véretlen a barátnőjével.ugyhogy igyvoltunk. :D na mind1. aztán meg napoztunk is meg stb. na erröl ennyit. nemrég értünk haza, pontosan asszem hogy olyan negyed 8 kor. hajatmostam, fürödtem, meg segitettem elpakolnis, és most ittvagyok a gép előtt megy a ventillátor és msn-ezek és gépelek és mingyárt dobok valami zenét. jujj am meg tegnap is jó sokáig fentvoltam...:$ pedig anya autmondta h éjfélkor már aludjak vagy is ne csináljak semmit...na érteitek... és hát én ezt megszegtem :$ mert fél 2 után egy pár perccel kapcsoltam ki a tv-t. adig a mostanában a kedvenc sorozatomat néztem, az örök nyár-t. ugyhogy későn feküdtem le. ja és ma még tv-t nézek, gépezek, pakolászok, magazint olvasok...(reggel anya meglepett az uj IM-mel) ugyhogy azt fogom olvasni, meg körmöt kellne festeni. mert képzeljétek már egy hónapja növesztem :D büszke vagyok magamra mert eddig rágtam...:$ de már nem! és ez tök jó. na asszem hogy ennyi elég is leszz.... ja meg még annyit h Petra jövőhéten nembiztos h ráér....mert jön hozzá az egyik barátnője és egy hetet náluk alszik. és most hétvégén anya meg elmegy a barátnőjével. ugyhogy egy kis magány...:P meg Fancsi még mindig nemmehet vízbe.... msn-en sincs fennt.....8-)nemtom mit bir egész nap csinálni.. na mind1 juuuj de váárom már Esztiimet!!!!!!!!!!!!!!!! nagyon nagyon. remélem hamar jön. mármint örülök h jólszórakozik, de hiányzik nagyoon!!!!!!!!!! siess haza szivemm.!
na asszem hhogy mostmár télleg ennyi lenne...
majd jövök holnap is ha történik valami.
bye-bye
pussza nekteek!!!
(KL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése