2010. július 15., csütörtök

Helókaa!!! itt- Enciii


Helósztoook!!!!
itt vagyok ujra!!!!!
na szóval akkor a mai napom:
felkeltem, tv-t néztem, gépeztem, reggeliztem, ebédeltem....semmi extra... de délután voltam az egyik barátnőmmel fagyizni meg felmentem hozzájuk. juuj nagyon jól szórakoztam!! beszélgettünk, gépeztünk meg stb... nagyon szupcsiii volt. szép a szobájaaa *.*
aztán hazajöttem, kajáltam, gépeztem meg fürcsiztem. hát most meg itt ülök a ventillátor mellett, és gépelek ide meg msn-ezek. hát vannak érdekes fazonok :P mert hát az egyik szerelmet vallot meg mindig hív fagyizni stb...és nemigazán veszi észre h nekem nemjön be. na mind1 a másik gyerek ki tetszik ő meg nincs fennt msn-en szinte soha ugyhogy egyre jobb.... na de nem is szomorkodok itt. :D majd megoldódik valahogyan :P hát röviden ennyi is lenne most meg képzeljétek találtam a Fem3-on egy tök szupcsi sorozatot....az Örök Nyár az a címe és este 0:40 körül megy meg 18: 10 körül asszemŁ na mind1 sztem nagyon tutkóó!! holnap meek strandra az egyik barátnőmmel!!! máár nagyon-nagyon vároom!!!!!! remélem szupcsi lesz. hát ittt Debrecenben nagyon meleg van....(H) nemt9om nállatok mien az idő de itt nagyon-nagyon meleg van. gondolom most mindenhol... na mind1 nemirok itt az időjárásról :P
meek is majd holnap irok!!!!!!!!!!
bye-bye
pusszaaaa (KL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése