2010. július 14., szerda

Helósztok!!!! itt---Encii


Szijasztok!!
bocsi hogy nemirtam de most ittvagyok!!

szóvalhát tegnap:
reggel 11kor keltem fel, reggeliztem utána pedig ebédeltem. Dalmiék meghívtak, hogy menjek ki hozzájuk józsára. anya kivitt. jujj nagyon szuperül éreztem magamat. Elmentünk fagyizni, meg társosoztunk, beszélgettünk. hülyéskedtünk, tv-t néztünk, kajáltunk, bicikliztünk az esőben. nagy élmény volt! :) remélem ismételünk. még nemtudják hogy hová mennek nyaralni, úgy ahogy mi sem tudjuk. majd eldől.:) aztán hazajöttem, gépeztem, tv-ztem, pihentem. este 11kor fürödtem meg. :D aztán még naplót írtam meg stb. sszóval a tegnapi napom nagyon jól sikerült!! :)

aztán a mai nap:
nemrég keltem fel, reggeliztem. most éppen tv-t hallgatok (VIVA) és ide írok blogot. :) jujj majd meg sülök, nagoyn meleg van. szerencse hogy megy a ventillátor.... na és igen, ma 4óra fele kimegyek a barátnőmmel, még nemtudom hogy hová. majd eldöntjük. már várom, régen taliztunk. ezen kívül szerintem bennt fogok pihenni, gépezni. :)

jujj szegény Fancsii begyulladt füle szegénynek :( nemrég mennt orvoshoz. aztán még a lába is fáj neki eléggé....igaz hogy gyógyul de még fáj neki.
Aztán Esztii irt Horvátországból, hogy nagyon szuper a szállás, nagyon meleg van ott is, még pontosan nemtudja hogy mikor jön, puszil és szeret. :P(L) jujj már nagyon várom haza!!!!!ejut bővitek, vagy ha történik valami azt is megfogom irni.
Köszike, hoyg látogatjátok a blogot, sokat jelent...! :)
Mindenkinek kellemes nyarat, és jó pihenést!!!!!
na PuszPá (KL)
hát azthiszem ennyilenne, ha még valami eszemb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése