2010. július 12., hétfő

Szijasztok!!! itt--Enci


Sziasztok!!!
Először is hát kezdeném, új dizit tettem fel a blogra!!! Remélem tetszik! a chatet ma ujra fogom inditani. mert nemtudom mitől, dee egy csomó idióta reklám jöt...:S:S és igy letöröltem a chat-et.
na de akkor a tegnapi nap, hát igen.... későn keltem szokás szerint. kajáltam, tv-ztem....meg ugyvolt hogy megyünk strandra de mégse meg stb.....szóval Fanniék meghivtak hozzájuk engem és Esztit. nagyon jól éreztem magamat.:) mesélek is: először is filmeztünk!! megnéztük az Eclipse-t. már harmadjára láttam de nagyon jó volt még igy is. ettünk popcorn-t meg chipset meg csokit. és ittunk ice tee-t meg colát. meg sütöttünk sütit...vgyis nemkell sütni. :P de nagyon finom volt. ijen gyümölcsös-joghurtos lett. azt irta a könyv, hogy 20 perc alatt kész...hát nekünk mingyárt sikerült is 1,5 óra alatt megcsinálni. :P :$ biciklivel mentem Fanniékhoz és azzal is jöttem haza. akárcsak Eszti. nagyon meleg volt tegnap...huhh. aztán este elég későn feküdtem le.... háromnegyed 2 kor. de nemrég is keltem ugy kb. fél 11 kor. gépeztem...feltettem az uj diiizziittttt!!!!! :D:D szerintem nagyon szuperül sikerült!!!!!! majd ha lesz chat, irjatok komit!!

ma nap eddig:
gépezek, tv-t nézek, kajálook. és pakolászok.
ma még nemtudommit fogok csinálni... majd meglátom. Fanncsimnak van egy szemölcs a lábán...vagyis már nincs. mert nemrég jöt haza az orvostól. leszedték neki. 2 hétig nem mehet vízbe, és fáj neki elégé....sántikál. :S:S JOBBULÁST!!!!!
na asszem most ennyi elég is lesz, majd mg jövök ha lesz valami. addig is,
aki itt jár irjon a chatbe!!!!!!!
PuszPá!!!!
Sziasztok!!
(KL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése