2010. július 10., szombat

Helósztok!!!!


Sziasztok,
bocsi a kimaradásért. :$ most ittvagyok és irok.:D
tegnap elég hosszú napom volt, későn keltem fel....voltunk délután szandát venni. bejártük az egész várost mire találtunk egy normális szandit:P este sokáig fenntvoltam...ugy kb. fél 2 ig. na de a tegnapról ennyi elég is lezs. ma:
felkeltem, anya elment a barátnőjével... már egyszer irtam. aztán én kajáltam, gépeztem pihentem, tv-t néztem. ebéd után apa elvitt magával, fagyiztunk meg beugrottunk még néhány hejre. aztán hazafele meg bementünk a mekibe, ott is fagyiiztunk egyet:P hát ugye itt Debrecenbe elég meleg volt. kb 30 fok körül. aztán hazaértünk, és anya már itthonvolt. elmetünk bicajozni. hazajöttünk, és most ittvagyok:P holnap lehet hogy megyünk Mogyoródra, (aquaparkba) vagy strandra, vagy filmezek Fancsiéknál...még nemtudom. ja és lehet már irtam, de lehet hogy megyünk Horvátországba. jó lenne, vagyis valamikor a nyárom bitos megyünk, de még nemtudjuk hogy mikor. na nemis irok már többet...Ł kicsit fárad a kezem..:$
Szijjasztok!!!!
Pusziiii(K)
(L)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése