2010. július 5., hétfő

Helóóó!! itt---Enciiii



Szijasztok!!!
hát ma nagyon jó napom volt!!!
először is megnéztem a gépen az Alvin és a mókusok 2-t, nagyon aranyos film. :D aztán gépeztem, tv-ztem, kajáltam, pihentem. aztán mentem anyával vásárolni, a piacra, meg boltba.:P vettünk sok finom dolgot:P aztán ebédeltem. és utána mentem a szőkébe az egyik barátommal, mert kihívot.:) e-mail oztam vele és megkérdezte h elmennék-e vele. mondom jó rendben szivesen. és igy nagyon jól elvoltunk. nnemrég jöttem haza. tök jót beséltünk meg én jégkásáztam ő pedig fagyizott. (am egy fiuról van szó :d) 2 óra hosszát voltunk oda. én jóléreztem magamat, remélem megismételjük :P meg aztán beszéltem Esztivel, vele nincs semmi érdekes. Fanniék elutaztak fehérgyarmatra a nagyszüleihez, szerdán jönnek. ma náunk délelőtt esett az eső, de mostanra már nagyon szép idő lett, jó meleg van és süt a nap!!! remélem felétek is jóidő van :) na azthiszem ennyi elég is lesz. ha még történik valami akor irook!! addig i minden jót nektek!;) használjátok ki a jóidőt. minden látgatónak szeretnék jó pihenést és kellemes, élményekbe gazdag nyári szünetet kívánni!! Puszi nektek!! köszönöm h olvassátok a blogot!
na Sziasztok!!!♥♥(KL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése