2010. július 4., vasárnap

Szijasztok!!!! itt---Enciii



Sziasztok!!!!
hát a tegnapi nap: nagyon szuper volt a film. nekem tetszett. bár szerintem a könyv mégjobb volt, mert a filmből kihagytak egy pár részt ami a könyvben benne volt. na mid1 jó volt azért :D aztán Esztivel kajáltunk, én mekiztem Eszti pedig pizzázott. Esztiék hoztak haza és vittek el. meg ettem fagyit is. ja meg vettem két fülbevalót. szerintem tök jóók. aztán 8ra értem haza. ma hát voltam a dédimamnál meg az unokatesóméknál biciklivel. aztán voltunk anyával a plázába. vettünk nekem egy fürdőruhát és egy ruhát. a ruha fekete-fehér, a fürdőruha pedig narancssárga. nekem mind2 nagyon tetszik. meg ma is fagiztunk meg még nézelődünk. nálunk ma nagyon szuper idő volt, meleg volt és sütött a nap is. és felétek? (irjátok meg a chatbe) :P apa sajnos valahol elhagyta a telefonját és nemtudja h hol igy aztán most még keressük. remélem meglessz. mert azért a kártyám közel 200 név és telefonszám volt...:S am e-mail ezek az egyik osztálytársammal. (fiu). hát eddig semmi különös. majd ha van valami megirom. aztán most még fürödni fogok meg filmet nézek(mentalista) a gépen és pihenek meg tv-zek meg kajálok. aztán majd irok nektek holnap is. remélem izgalmasan fog kezdődni a hetem :P minden jót nektek, élvezzétek ki a szünetet. pihenjetek jó sokat, menjetek strandra csináljatok programokat. hiszen minden nappal közelebb kerülünk a sulihoz. :S
na Puszi mindenkinek!!!!!(KL)
helósztok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése