2010. július 2., péntek

sziasztok!! itt--> Eniiii


sziasztok, ma nagyon-nagyon szuper napom volt. először is hát itthon lustálkodtam délelőtt, gépzetem kajáltam pihentem, tv-ztem. délutánb pedig voltam strandon a csajokkal. Én, Eszti, Fanni. nagyon szuper volt!!! :) ugráltunk a vízbe, meg úsztunk meg csuszdáztunk. m a Böszörményi strandon voltunk. sztem nagyon jóó. meg találkoztunk az egyik osztáéytársunkkal, Patrikkal, ő az unokatesójával volt... jujj holnap de jó lesz... megyünk a lányokkal mozibaa!!!!! az Eclipse-t nézzük fél 5 től. juujjj már nagyon várom!!! olyan szuper lessz. :) Eszti, Én, Dalmi, Gabacs megyünk. majd mesélek ha hazajöttem, vagyis inkább majd vasárnap. remélem nektek is jól telik a szünet.;) most éppen az ágyban fekszek tv-zek és gépezek:P remélem a nyár többi napjai is ilyen jól fognak telni mint a mai nap. remélem azért van egy pár ember aki olvassa a blogunkat.... mind1 a lényegt az h elirogatok itt magamnak:P Eszti is fog majd jönni, vagy holnap vagy vasárnap. majd zsólok neki, mert már régen irt.
na de most megyek is, majd leszek ha tudok. és irok, igérem. na Bye-Bye. jóéjt nektek!!!♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése